Entertainment – Sahir Lodhi Should Say Sorry About His Statement

0
208
Sahir Lodhi
Pakistan’s life-size model of Shahrukh Khan, Sahir Lodhi is an award-winning radio jockey and TV host, who once said that his best days, when he had a lot of money and drove a BMW 7-series, were a thing of the past. *facepalm* For all his talents *coughs viciously*, he has an immense critic following.

ساحرلودھی نے پروگرام میں شریک لڑکی کو دوران تقریرروک کرتنقید کا نشانہ بنایا تھا؛فائل فوٹو

پاکستان الیکٹرانک میڈیا ریگولیٹری اتھارٹی نے نجی ٹی وی چینل کے میزبان ساحر لودھی کو بانی پاکستان قائد اعظم محمد علی کے بارے میں غیر محتاط گفتگو کرنے پر معافی مانگنے کا حکم دے دیا۔

پاکستان الیکٹرانک میڈیا ریگولیٹری اتھارٹی (پیمرا) نے نجی ٹی وی چینل کی رمضان ٹرانسمیشن ’’عشق رمضان‘‘ میں اینکر ساحر لودھی کی جانب سے بانی پاکستان قائداعظم محمد علی جناح کے بارے میں غیر محتاط گفتگو پر چینل انتظامیہ اور پروگرام کے اینکر ساحر لودھی کو مورخہ 24 جون 2017 بروز ہفتہ ناظرین سے معذرت کی ہدایت کی ہے۔

Pak on Social Media_008

چینل انتظامیہ کو یہ بھی ہدایت کی گئی ہے کہ اس بات کا خاص طور پر ذکر کیا جائے کہ یہ معذرت  پیمرا کے حکم کی تعمیل میں کی جارہی ہے، مزید برآں ساحر لودھی کی طرف سے معذرت خواہانہ الفاظ کی ادائیگی کے دوران معذرت پر مبنی تحریر بھی اسکرین پر دکھائی جائے گی، نجی چینل پر مذکورہ پروگرام نشر ہونے کے بعد پیمرا نے نجی چینل کی انتظامیہ کو 31 مئی 2017 کو اظہار وجوہ نوٹس جاری کیا تھا اور 5 جون 2017 کو تحریری جواب داخل کروانے کے علاوہ نمائندے کے ذریعے ذاتی شنوائی کے لیے بھی طلب کیا تھا۔

واضح رہے کہ پاکستان کے نامور اداکاراورمیزبان ساحرلودھی نے نجی چینل سے نشر ہونے والی رمضان ٹرانسمیشن کے دوران طالبہ کو تقریر کےدوران درمیان سے روک کر نہ صرف تنقید کا نشانہ بنایا تھا بلکہ بانی پاکستان قائد اعظم محمد علی جناح کے بارے میں انتہائی نامناسب اور غیر محتاط گفتگو بھی کی تھی، ان کے اس عمل نے تمام لوگوں کو سخت مشتعل کردیا تھا۔

 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here